Monday, March 15, 2010

Mga Saksi Ni Jesus

JUAN 5:30~45


• 30 Wala koy mahimo sa akong kaugalingon. Kinahanglan nga mamati ko sa Lain nga mohukom. Tarong ang akong hukom, kay wala ko magtinguha sa kaugalingong kabubut-on kondili, sa nagpadala nako.

31 Kon nagsaksi ko sa kaugalingon, walay kapuslanan ang akong isulti. 32 Apan ang Lain nagsaksi nako. Nahibawo ko nga ang iyang pagsaksi tinuod. 33 Si Juan sab misaksi sa kamatuoran sa inyong pagpadala niyag mga sinugo. Apan wala ko mangita sa tawhanong saksi. 34 Gipahinumdoman tamo ini aron maluwas mo.

35 Si Juan sama sa sugang nagdilaab ug gikahimut-an ninyo ang pagpahimulos sa makadyot sa kahayag. 36 Apan may nagsaksi nako nga labaw ni Juan – ang mga buluhaton nga gitugyan kanako sa akong Amahan. Ang mga buhat nako nagmatuod nga pinadala ko sa Amahan. 37 Busa, ang nagsaksi nako mao ang Amahan nga mipadala nako. Wala pa ninyo madunggi ang iyang tingog, ug wala mo makakita sa iyang nawong. 38 Kon dili mo motoo sa iyang sinugo wala ninyo ang iyang pulong.

39 Nangita mo sa kinabuhi diha sa kasulatan, kay nagtoo mo nga dinha inyo ning makaplagan. Nagsaksi nako ang Kasulatan. 40 Apan midumili mo pagduol nako aron mabuhi. 41 Wala ko mangandoy nga daygon sa katawhan. 42 Nasayod ko nga wala ninyo ang gugma sa Diyos. 43 Wala ko ninyo dawata bisag mianhi ko sa ngalan sa akong

PAGPAAMBIT SA MENSAHE:

Ang maong ebanghelyo nagpasabot lamang diha sa kabubut-on sa Amahan sa pagsangyaw sa iyang pagtulon-an, diin diha sa ubang sinulat nagaingon nga kun wala pay kasaypanan ang unang kasulatan nan wala na unta kinahanglana ang ikaduhang kasulatan, Ang unang kasulatan mao man kadto sa panahun ni Moises ang ikaduhang kasulatan mao kadtong pagapakatawo ni Jesu Cristo sinaksihan sa iyang mga unang tinawag, ang unang mga apostoles ,sila maoy unang mga saksi sa mga milagro ug kabubut-on sa Dios nga anak.

Ang uanang mga saksi ni Jesu Cristo diha niadtong panahuna nagpamatuod sa pagka-Diyos ni Jesu-Cristo pinaagi diha sa ilang pag-uban ug pagkakita sa mga milagro nga gipasaksihan sa Diyos kanila. Ang unang mga apostoles maoy unang mga magsasangayaw diha sa upat ka suok sa kalibutan. Diin sa dihang mibalik na si Jesu Cristo sa iyang gingharian nagpadayon sa pagsangyaw ang mga apostoles pinangulohan ni Pedro , diin matod pa sa ubang sinulat diha sa matag lugar nga ilang pagaadtu-an anaa ang prisuhan nagapaabot kanila.

Maoy gitahasan sa Diyos si Pedro uban sa laing 11 ka apostoles sa pagsangyaw niing maong pagtulun-an diin bisan ang kamatayon dili maabuntog niini. Mateo 16: 18 miingon si Jesus sa una niyang apostoles Simon ikaw si Pedro, ibabaw niining bato itungtong ko ang akong iglisea, ni ang kamatayon dili makabuntog niini, tinuoray nga pagsangyaw ang namantala diha sa kasaysayan sa balaang kasulatan, diin ang tanang unang mga tinawag, unang mga apostoles , pulos gayud gihunusan sa ilang kinabuhi , diin kadaghanan kanila didto gayud mamatay pinaagi sa mga berdugo didto sa nasod sa Roma diin niadtong panahuna, maoy usa ka progresibo nga nasod , nga nagasimba sa mga Diyos-Diyos o sa mga pagano nga pagtulon-an.

Apan tungod usab sa talagsaong pagtuo sa mga unang mga tinawag, nasayod ug nakaila sila sa ilang gialagaran, Kamatuoran lamang ang nahasulat diha sa balaang kasulatan nga nagaingon Ayaw kahadluki ang tawo nga mopatay sa imong lawas apan walay mahimo sa imong kalag, maoy kahadluki ang Diyos nga makapatay dili lang sa imong lawas kundili hasta sa imong kalag didto sa walay katapusang kamatayon sa kalayo sa impyerno


No comments:

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo Niño