Friday, July 16, 2010

Mga Panan-awon Ni Pablo

2 CORINTO 12: 1~10

12 • 1 Walay kapuslanan ang pag panghambog, apan kon gikinahanglan, hisgotan ko ang pipila ka talan-awon ug pagpadayag sa Ginoo.
2 May gikaila ko nga Kristyano, 14 na ka tuig karon nga kanhi gibayaw sa ikatulong langit. 3 Kon sa lawas ba o sa makita ba lang sa gawas, wala ko masayod. Ang Diyos ray nasayod. 4 Gibayaw siya sa paraiso diin iyang nadungog ang mga pulong nga dili ikapanugilon: Mga butang nga ang tawo dili makasulti.
5 Bahin ining tawhana makapanghambog ko. Apan sa kaugalingon wala koy ikapanghambog gawas sa kahuyang. 6 Kon buot kong manghambog, dili ni binuang sa akong bahin, kay mosulti ko sa tinuod. 7 Apan mas maayo tingali nga mohunong lang ko basig may makahunahuna nga labaw ko sa iyang makita o madungog. Aron dili ko magmapahitas-on human sa daghan ug katingalahan kaayong pagpadayag, gihatagan kog tunok sa akong lawas, sulugoon ni Satanas, sa pagtamparos nako. 8 Sa makatulo nag-ampo ko sa Ginoo nga mawala ni nako. 9 Apan mitubag siya: “Paigo alang nimo ang akong grasya. Ang dako kong kusog gipadayag sa kahuyang.”
Hinunoa, malipayon ko nga mopasigarbo sa kahuyang aron maangkon ko ang kusog ni Cristo. 10 Magmaya ko kon akong matagamtaman ang kasakitan, pagbiaybiay, panginahanglan, panggukod tungod ug alang ni Cristo! Kay sa kahuyang, naa ang akong kusog.

PAGPAAMBIT SA MENSAHE:

Ang maong ebanghelyo nagpasabot lamang mga igsoon nga daan nang nakalatid ang maong mga pagtulon-an diin diha sa maong panan-awon ni Pablo nagpasabot man kini sa pagbayaw sa Diyos Jesu Cristo katorse (14) katuig gikan niadtong panahuna. Si Pablo mao man kini ang maisog nga sundalo sa gobyerno niadtong panahuna nga ginganlan ug Saulo diin tungod sa iyang kaalam nga nahuptan isip nagaiskuela ug usaka pariseo, natuhog gayud niya ang mga pagtulon-an ug mga balaod ni Moises.

Apan nakita usab sa Diyos ang talagsaon niyang pagtuo ngadto sa Kaniya nga dili makita ug mahikap, mao nga pinaagi sa panan-awon ug pinaagi usab sa pagtangtang sa iyang panan-aw sa makadiyot iyang gipasabot kang Saulo nga ang iyang gisimba nga Diyos ug ang iyang gilutos nga Diyos usa ra.

Hinay-hinay nga nakasabot si Saulo diin gihimo siyang Pablo ug nagasangyaw sa pagtulon-an ni Cristo sa mga pagtulon-ang nga iyang gilutos ug niining panahuna siya na usab ang gilutos sa iyang mag kauban sa gobyerno ka nakalahi na man usab siya. Daghan ang mga milagro ang iyang nakita, diin usa na kining maong panan-awon nga sa pagkabanhaw ni Jesu Cristo.

Si Pablo maoy gitahasan sa Diyos sa pagsangyaw niining maong pagtulon-an ngadto sa dili mga Judio ug diin si Pedro usab ang iyang gitahasan sa pagsangyaw ngadto sa mga Judio, ug 2000 kapin ka tuig na ang milabay nga ang maong pagtulon-an giila sa tibook uniberso diin gitawag kini ug universal nga relihiyon, kini nagpasabot lamang mga igsoon nag ang pagtulon-an nga tinukod sa Diyos moluntad gayud kini hangtud sa kahangturan.

No comments:

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo Niño