Sunday, December 5, 2010

Si Jesus Ang Matuod Nga Paras

JUAN 15:1~17

15 • 1 “Ako ang matuod nga balagon. Ang akong Amahan ang mag-uuma. 2 Kon usa sa akong sanga dili mamunga, putlon ni; pul-ongan ang matag sanga nga namunga aron mamungag mas daghan pa. 3 Nahinlo mo sa akong pulong. 4 Puyo dinhi nako ug mopuyo ko diha ninyo. Ang sanga dili makapamunga sa iyang kaugalingon. Kinahanglan nga magpabilin ni nga kabahin sa balagon. Mao sab mo, kinahanglang magpabilin dinhi nako.

5 Ako ang balagon ug kamo ang mga sanga. Kon magpabilin mo nako ug ako diha ninyo, mamunga mog daghan. Apan kon mobulag mo, wala moy mahimo. 6 Ang dili magpabilin nako, mahisama sa sanga nga ilabay ug malarag. Ang mga laya isugnod sa kalayo ug masunog. 7 Kon magpabilin mo nako, ug ang akong pulong diha ninyo makapangayo mo bisag unsa ug makadawat mo. 8 Himayaon ang akong Amahan kon maako mong mga tinun-an, sa ato pa, kon mamunga mog daghan.

9 Sama nga gihigugma ko sa Amahan, ako sab nahigugma ninyo. Pabilin sa akong gugma. 10 Magpabilin mo sa akong gugma kon tumanon ninyo ang akong mga sugo, ingon nga gituman ko ang mga sugo sa akong Amahan, ug nagpabilin sa iyang gugma. 11 Gisultihan tamo ini, aron ang akong kalipay manaa ninyo ug mahingpit ang inyong kalipay. 12 Kini ang akong sugo: Paghigugmaay mo ingon nga nahigugma ko ninyo. 13 Wala nay gugmang labaw pa ini – ang paghalad sa kaugalingong kinabuhi alang sa higala. 14 Mga higala tamo kon buhaton ninyo ang tanan kong gisugo.

15 Dili na ko motawag ninyo nga sulugoon, kay ang sulugoon wala masayod sa gibuhat sa agalon. Tawgon tamog mga higala, kay gipahibalo ko na ang nakat-onan ko sa akong Amahan. 16 Wala mo mopili nako, akoy mipili ug mipadala ninyo sa pag-adto ug pagpamungag daghan nga molungtad. Kay ang pangayoon ninyo sa Amahan sa akong ngalan, ihatag niya. 17 Busa, gisultihan tamo sa paghigugma sa usag usa.
Ang palaawayng kalibotan

PAGPAAMBIT SA MENSAHE:

Ang maong ebanghelyo maoy pasambingay din gipanag-ingnan si Jesu Crsito sa usa ka paras o grapes diin ang iyang amahan maoy tig-atiman kaniya, ug kitang mga sumosunod sa iyamng iglisea nga gibarugan mao ang mga sanga.

Kini nagpasabot lamang nga ang Diyos anaa sa matag-usa kanato sumala usab sa gipadayag sa 1 Corinto 3: 16 nga nagaingon nga ang lawas sa tawo maoy templo sa Diyos espiritu santo ug ang molaglag sa templo sa Diyos nga mao kita nan pagalaglagon usab sa Diyos.

Ang atong pagkapinli dili atong kabubut-on kundili kabubut-on sa Diyos Amahan, ug miingon si Jesus Crsirto nag kun magatuman lamng kita sa a\iyang mag sugo nan dili na kita niya pagatwgon ug mga ulipon kundili iyang mag higala, ug ang pinakabug-at nga iyang mahimo ngadto sa iyang mga higala mao ang pagpakamatay alang kanila.

Sa ato pa mga igsoon sama sa punu-an sa paras nag molipang ug modaghaan ug mobunga ug daghan kun atong tumanon ang mga kasugo-an sa Diyos nga mao ang panaghigugmaay sa usag-usa. Ug ang mga katawhan masayod nga kita iyang mga katawhan timaan sa gugma nga atong gipakita ngadto sa atong isigkatawo, kay ang atong gibuhat diha sa pinakaubos nga tawo dinhi sa kalibutan nan maoy atong gibuhat sa Diyos.

No comments:

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo Niño