Wednesday, December 22, 2010

Si Jesus Ang Maayong Magbalantay

JUAN 10: 7~21

7 Miingon si Jesus, “Sa pagkatinuod sultihan tamo, Ako ang magbalantay sa mga karnero. 8 Mga kawatan ug tulisan ang nag-una nako. Hinunoa, wala sila pamatia sa mga karnero. 9 Ako ang pultahan. Ang moagi nako maluwas; makasulod-gawas siya sa iyang gusto ug makakaon. 10 Ang kawatan moabot aron pagpangawat, pagpatay ug paglaglag. Mianhi ko aron makabaton silag kinabuhi – kinabuhing madagayaon.

11 Ako ang maayong magbalantay nga nagtahan sa kinabuhi alang sa mga karnero, 12 lahi sa sinuholan, sa dili magbalantay, ug sa wala manag-iya sa karnero. Inigkakita niya sa lobo nga nagpaingon, biyaan niya ang mga karnero. Unya, tukbon ni sa lobo ug pakatagon. 13 Sanglit sinuholan lang siya, wala niya mahala ang mga karnero.
14 Ako ang maayong magbalantay. Nakaila ko sa akoa ug ang akoa nakaila nako, 15 Sama nga ang Amahan nakaila nako, nakaila pod ko sa Amahan. Tungod ini, gitugyan ko ang akong kinabuhi alang sa mga karnero.

16 Duna koy ubang karnero nga dili sakop ining torila. Kinahanglang dad-on ko sila, ug mamati sila sa akong tingog. Sa ingon, mausa na lang unya ka toril ug usa ka magbalantay.
17 Nahigugma nako ang Amahan, kay andam man ko sa pagtahan sa akong kinabuhi aron maangkog balik. 18 Walay mokuha ini nako; ako ning gitanyag sa kaugalingong kabubut-on. Makatugyan ug makakuha ko inig balik. Nadawat nako sa akong Amahan ang maong panawagan.
19 Tungod ining mga pulonga nabahin na pod ang mga Judio. 20 May daghan nga miingon, “Giyawaan ug nabuang siya. Nganong may mamati man niya? 21 Apan ang uban pod miingon, “Dili makasultig sama ini ang giyawaan. Makapabuka ba god sa mata ang giyawaan?”
Si Jesus Anak siya sa Diyos

PAGPAAMBIT SA MENSAHE:

Ang maong ebanghelyo maoy pagpasabot lamang nga nga si Jesu Cristo nga anak sa Diyos ang tahas nga gihatag sa AmahAn kaniya mao gayud ang pagluwas ug pag-agak kanatong iyang mga tinawag ug pinili nga katawhan diin diha niining maong ebanghelyo nagpasabot pinaagi sa sambingay nga si Jesus ang pultahan diin kitang mga katawhan nga iyang gibantayan ug giisip nga karnero mosulod gawas diha sa maong pultahan aron matagaan sa kinabuhing madagayaon.

Diing iyang giingon nga daghan pang mga katawhan nga wala pa makasulod sa iyang pultahan ug wala pa makasulod sa iyang toril apan diha sa tukmang panahun silang tanan pagatipokon sa Diyos aron mahiusa ngadto sa pag-alagad kaniya. Din kamatuoran kini nga daghan tuod nga mga katawhan sa kalibutan diin nagatawag ug nagasimba sa Diyos apan ang Diyos miingon sumala diha sa ubang sinulat sa balaang kasulatan “ Lahi-lahi ang pagtawag ko kaninyo apan dili ang tanan nagatawag ug Diyos ko, Diyos ko makasulod sa iyang ginghari-an sa langit apan kadto lamang nagasunod sa iyang kabubut-on.

Nagapasabot usab kini nga nakalatid nang daan ang mga tinawag ug pinili nga katawhan sa Diyos, ug dili tanan nga mga katawhan dinhi sa ibabaw sa kalibutan tinawag ug pinili nan kadtong wala tawga ug pili-a nan dinhi lang sila kutob sa kalibutan. Apan kadtong mga tinawag ug pinili sa Diyos nan dili kay magalingkod-lingkod lang sila ug magahulat lang sa pagbalik sa Diyos kun dili magal-alagad gayud sila ngadto sa ilang isigkaingon diin maoy panag-ingnan nga gipakita ni Jesu Cristo uban sa una niyang mga tinawag ug piniling mga apostoles ang pag-alagad sa daghang mga katawhan pinaagi sa himaya sa Amahan.

Usa lamang ang gipangayo sa Diyos mga igsoon ug kini mao nga atong ipahari ang Diyos espiritu santo sa atong kasingkasing diin annaa ang paghatag sa atong pasaylo ngadto as nakasala kanato ka yang balaang kasultaan nagaingon nga dili ka mapasaylo sa imong mga ala nagdto sa iyos kun ikaw mismo dili makapasylo sa imong kasal-anan. Ang Diyos miingong nga mahibaw-an nimo kun iya king pagtulun-an kay makaambit ka gayud sa mga paglutos. Nan sa ato pa ang imong mga paglutos ug mga kasakitan nga nasinati nagpasabot lamang usab kana nga nakaambit ka sa mga kasakitan ni Jesu Cristo.

Matod pa sa balaang kasulatan kun gusto nimo nag daygon ug himayaon didto sa gingharian sa langit nan puy-i ang pagpakabuhi nga puno sa mga kasakitan ug mga paglutos, pas-ana ang imong krus ug sunod sa mga pagtulon-an nga gisangyaw ni Jesu Cristo, kay bulahan ka nga naka-ambit diha sa mga kasakitan nga nasinati ni Jesus diha sa paglansang ni Jesu Cristo sa krus kay makaambit ka usab sa himaya sa iyang pagkabanhaw didto sa iyang gingharaian sa langit.. Nan mga igsoon diha sa imong pagsunod ug pag-agi sa pultahn nga giandam ni Jesu Cristo luyo sa mga paglutos kini nagpasabot lamang nga imong gidawat, imong gipapuyo ug imong gipahari si Jesu Cristo diha sa imong kasingkasing.


No comments:

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo Niño