Wednesday, June 1, 2011

Mga Panan-awon Ni Pablo

2 CORINTO 12: 1~10


12 • 1 Walay kapuslanan ang pag panghambog, apan kon gikinahanglan, hisgotan ko ang pipila ka talan-awon ug pagpadayag sa Ginoo.
2 May gikaila ko nga Kristyano, 14 na ka tuig karon nga kanhi gibayaw sa ikatulong langit. 3 Kon sa lawas ba o sa makita ba lang sa gawas, wala ko masayod. Ang Diyos ray nasayod. 4 Gibayaw siya sa paraiso diin iyang nadungog ang mga pulong nga dili ikapanugilon: Mga butang nga ang tawo dili makasulti.

5 Bahin ining tawhana makapanghambog ko. Apan sa kaugalingon wala koy ikapanghambog gawas sa kahuyang. 6 Kon buot kong manghambog, dili ni binuang sa akong bahin, kay mosulti ko sa tinuod. 7 Apan mas maayo tingali nga mohunong lang ko basig may makahunahuna nga labaw ko sa iyang makita o madungog. Aron dili ko magmapahitas-on human sa daghan ug katingalahan kaayong pagpadayag, gihatagan kog tunok sa akong lawas, sulugoon ni Satanas, sa pagtamparos nako. 8 Sa makatulo nag-ampo ko sa Ginoo nga mawala ni nako.

9 Apan mitubag siya: “Paigo alang nimo ang akong grasya. Ang dako kong kusog gipadayag sa kahuyang.” Hinunoa, malipayon ko nga mopasigarbo sa kahuyang aron maangkon ko ang kusog ni Cristo. 10 Magmaya ko kon akong matagamtaman ang kasakitan, pagbiaybiay, panginahanglan, panggukod tungod ug alang ni Cristo! Kay sa kahuyang, naa ang akong kusog.

PAGPAAMBIT SA MENSAHE:

Ang maong ebanghelyo maoy pagpasabot lamang diha sa mag gasa nga langitnon nga gipiyal kang Pablo ang gasa pinaagi sa panan-awon diin nakita niya ang pagbayaw ni Jesu Cristo katorse (14) ka tuig na ang milabay, kini nagpamatuod lamang diha sa mga milagro ug kamatuoran nga nasinati ni Pablo diha sa iyang pagpangalagad.

Usa ka kamaatuoran nga nagpahibalo sa katawahang kristuhanon nga kamatuoran nga adunay pagkabanhaw ug adunay kinabuhi human sa kamatayon, ug adunay kinabuhing dayon diha sa pagsunod sa pagtulon nga gibarugan ni Jesu Cristo

Busa mga igsoon aya himo-ang ordinaryo ang bulohaton nga iya sa Diyos, kay ang pulong sa Diyos nagaingon, Ang una gayong tahas sa atwo dinhi sa kalibutan mao gayud ang paggahin ug oras nagdto sa iyos pinaagi diah sa mag pag-ampo ug diha pagpanaglagad.

Dili tanan tawo tinawag ug pinili sa Diyos ug kadtong wala niya tawga ug pili-a nan dinhi lang sila sa kalibutan, appan kadtong tinawag ug pinili niyang mag kaatwahan nan bulahan kay kay sila pagapiuli-an pa.

Kay mao gayuy gusto sa Diyos nga ang iyang tinawag ug pinili nga katawhan pagasulayan una niya kong kini takos ba sa iyang gingharian sa langit, dili kay magalingkod lamang ug magahulat sa kataposang paghukom, ang pagbalik sa atong Diyos Jesu Christo. Kay matod pa pagasulayan man gain ang bulawan pinaagi sa kalayo an ang tawo pa kaha nga mas mahal pa ug bili sa bulawan?....pagasulayan usab kini sa Diyos.

Busa igsoon pamalandungi, ang pagkabanhaw sa atong Diyos diin nabanhaw kita uban kaniya ug nagpabilin nga patay ang atong mga sala, diin atong alimahan ang grasya nga gihatag sa Diyos kanato kay dili tanan tawo gitagaan sa Diyos ug kahigayonan diha sa kinabuhing dayon.



No comments:

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo Niño