Thursday, June 23, 2011

Si Pablo Ug Ang Mini Nga Mga Apostoles

2 CORINTO 11: 1~15



11 1 Hinaot nga mosabot mo sa dyo tay kong kabuang. Hinuon, mosabot gyod mo. 2 Mokompisal ko sa akong pag-ambit sa pangabubho kaninyo sa Diyos. Kay nakapanaad na ko sa paghimo ninyo nga sinayoran ni Cristo, ang bugtong pamanhonon; ug sa paghalad ninyo kaniya isip birheng tiunay. 3 Ug kini ang akong kahadlokan: Ang halas nga mitintal ni Eva, sa iyang kalisto, mohaylo unya sa inyong hunahuna ug mopalayo ninyo sa matinud-anong dalan padulong ni Cristo. 4 May tawo karon nga moabot ug magwalig laing Jesus, o lahi sa among giwali, o tanyagan mog espiritu lahi sa inyong nadawat, ug laing ebanghelyo sa inyong gisagop, ug mouyon mo.

5 Dili ko makasabot nganong ubos ko sa mga super-apostol. 6 Dako bag kulang ang akong sinultihan? Tingale, apan dili ang akong kahibalo, sumala sa gipakita ko na sa makadaghan ug sa tanang paagi. • 7 Tingali ang akong sala mao nga gipaubos ko ang kaugalingon aron ikapataas mo, o nga naghatag ko ninyo sa Ebanghelyo nga walay bayad. 8 Nakakuha gani ko sa ubang simbahan, kay gipabayran nako ang akong serbisyo aron pag-alagad ninyo. 9 Sa diha na ko ninyo, bisan sa akong panginahanglan, wala tamo samuksamoka. Gihatagan ko sa tanan sa mga igsoon sa Macedonia. Nag-amping ko sa dili pagsamok ninyo sa bisag unsa. Ako ning padayonon. 10 Ipanumpa ko sa kamatuoran ni Cristo nga nia nako: dili ko motugot nga may tawo sa Acaia nga makapugong sa akong pangandak.

11 Ngano man? Tungod ba kay wala ko mahigugma ninyo? Sayod ang Diyos nga nahigugma ko ninyo! 12 Ug magpadayon ko paghigugma ninyo aron mahilom ang tanan nga nagtinguha pagpakigtigi ug buot mopakita nga sama sila nako. 13 Sa pagkatinuod, mga mini silang apostol, mga mangingilad nga nagpakaapostol ni Cristo. 14 Dili ni kalibgan: Kon si Satanas nagpakaanghel sa kahayag, 15 ang iyang mga alagad sayon nga magpakaaron-ingnong mga ministro sa kaluwasan, hangtod nga makatagamtam sila sa angay sa ilang binuhatan.

PAGPAAMBIT SA MENSAHE:

Ang maong ebanghelyo maoy pagpasabot lamang nga diha sa pagsunod sa pagtulon-an ni Jeus Cristo, labina sa pagsangyaw sa iyang pagtulon-an daghan mga babag, kay dili gayud mosugot ang dautan nga moahari ang maayo, nga mohari ang kabubut-on sa Diyos dinhi sa ibabaw sa kalibutan.

Diin matod pa diha sa ebanghelyo daghan ang nagpatoo-too diha sa pagtulon-an nga gisanyaw ni Jesu Cristo diin ang uban kanila nagahimo usab sa mga milagro sa ngalan sa Diyos apan mahibaw-an niyop kun iya ba gayud kana sa kahayag kay moluntad gayud kana sa kahangturan.

Ang Diyos nagapasidaan nga diha unya sa pagtuki nimo sa mag pagtulon-an nga imong makita ug madungog ilabina kun kini bag-ohay nga natukod ang balaang espiritu nagpasidaan sa pag-ampo gayud sa makaduha o makatulo sa dili ka pa moadto aron sa pagsiguro nga magiyahan ka ug malamdagan ka diha sa imong pagsabot.

Kay daan na nga gipasidaan ang paghiabot sa Anti-Cristo, ang paghiabot diha sa mga katawhan nga kaaway sa Diyos dinhi sa kalibutan aron sa paglingla ug pagdaot diha sa pagtulon-an nga imong gibarugan.

Ayaw pagpailad igsoon, ayaw paglunga sa pag-ampo hupti ang dako nga pagtuo diha sa imong kasing-kasing ug huna-huna. Ayaw palingla pinaagi lamang sa mga bahandi niining kalibutan, ayaw ebaylo ang imong pagtulon-an pinaagi diha sa mga kaharuhay unya nga imong matagamtam pinaagi sa pagsunod sa pagtulon-an ni Cristo.

Mahibaw-an nimo nga kini nga pagtulon-an nga imong gibarugan iya sa Diyos kay makaambit ka gayud sa mg paglutos, ebalaan ang imong huna-huna ug kasing-kasing aron dili ka dag-on sa dautan.

No comments:

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo NiƱo