Wednesday, May 18, 2011

Mga Katungod ug Mga Katungdanan sa Usa Ka Apostoles

1 CORINTO 9: 1~23


9 • 1 Dili ba, apostol man ko? Dili ba ko gawasnon? Nakakita ko ni Jesus, ang Ginoo, ug binuhatan mo nako diha niya. 2 Bisag dili ko apostol alang sa uban, labing menos, apostol ko alang ninyo. Kay patik mo sa akong pagkaapostol diha sa Ginoo. 3 Ang akong tubag sa nag-usisa mao: 4 Wala ba miy gahom sa pagkaon ug pag-inom? 5 Dili ba mi makadala sa igsoon namong babaye, sa asawa, sama sa ubang apostol ug mga igsoon sa Ginoo, ug ni Pedro? 6 O ni Bernabe ba kaha, ug ako nga makatrabaho?


7 May nag-alagad ba sa pagkasundalo nga naggasto alang sa kaugalingon? Kinsay nagtanom og parasan nga dili mokaon sa mga bunga ini? 8 Nagsulti ba ko ining mga butanga nga daw usa lang ka tawo? Dili ba, sama man ini ang gisulti sa balaod? 9 Kay nasulat sa balaod ni Moises: Ayawg bosali ang baba sa baka nga naggiok. Ang Diyos ba ang nag-atiman sa mga baka? 10 O iya ba ning gisulti tungod lang nato. Sa walay duda gisulat ni tungod nato: Ang tanang tawo nga nagdaro, nagdaro sa paglaom, ug ang naggiok sa paglaom nakaambit sa paglaom sa nagdaro. 11 Kon nakapananom mi diha ninyo og mga butang nga espirituhanon, dako bang butang kon nangani mi sa mga butang ninyong lawasnon? 12 Kon nakaambit ninyo ang uban ining gahoma, dili ba, kinahanglang duna mi sa maong gahom? Apan wala ni namo gamita. Giantos hinuon namo ang tanang butang aron dili makababag sa maayong balita ni Cristo.

13 Wala ba mo masayod nga ang nag-alagad sa templo nanginabuhi sa templo? Ug ang nag-alagad sa altar nakaambit sa mga halad sa altar? 14 Mao pod ni ang gimbut-an sa Ginoo: Ang nagwali sa maayong balita, magkinabuhi sa maayong balita. 15 Apan wala ko pahimusli ang bisag unsa ining mga butanga. Wala sab ko magsulat karon aron pagbuhat ining mga butanga alang nako. Ipalabi kong mamatay kay sa babagan sa pagpasigarbo ini.

16 Bisag nagwali ko sa Ebanghelyo, wala koy angayng ipasigarbo, kay katungdanan ko ni. Sa pagkatinuod, alaot kaayo ko kon dili ko mowali sa Ebanghelyo! 17 Kon ako ning gibuhat sa kaugalingong kabubut-on, makapaabot ko sa akong ganti. Apan kon supak sa akong kabubut-on, nan gitugyan kanako ang maong katungdanan. 18 Busa, unsay akong ganti? Sa tinud-anay, nagwali ko sa Ebanghelyo nga walay bayad aron dili ko abusahan ang gahom sa Ebanghelyo.

19 Sa kapulihay, bisag dili ko ulipon ni bisag kinsa, nagpaulipon ko sa tanan aron makadanig mas daghan pa. 20 Sa ingon, alang sa mga Judio nahimo ko nga Judio aron madani ko ang mga Judio. Alang sa naa ubos sa Balaod, naa sab ko ubos sa Balaod aron madani ko sila. 21 Alang sa naa gawas sa Balaod, nahisama ko nila. Hinuon ubos gihapon ko sa Balaod sa Diyos, kay nagtuman sa Balaod ni Cristo aron madani ko ang naa sa gawas sa Balaod. 22 Alang sa mga huyang nahimo ko nga daw huyang aron madani ko sila. Nahimo ko ang tanang butang alang sa tanang tawo aron akong maluwas sa tanang paagi ang pipila. 23 Ako ning gihimo tungod ug alang sa Ebanghelyo aron makaambit ko ini uban ninyo.

:
PAGPAAMBIT SA MENSAHE:

Ang maong ebanghelyo maoy pagpasabot lamang nga ang pag-alagad o trabaho sa usa ka apostoles nagpasabot kini nga magsasangyaw sa pulong sa Diyos diin bisan pa niadtong unang mga apostoles nga tinawas ni Jesus Cristo, sila gitagaan gayod ug langitnong gasa sama sa healing, panan-awon ug vision ug diktar aron katuho-an gayud ang ilang pag-algad sa Diyos pinaagi unya sa mga milagro nga ipaabot sa Diyos ngadto sa katawhan nga ilang gisangyawan pinaagi usab sa pagkugi ug paghago sa mga apostoles.

Si Pablo maoy ulahing tinawag sa Ginoo nga apostoles apan daghan ang iyang nahasulat diha sa balaang kasulatan pinaagi sa mga tahas ug mga giya nga gipaabot sa Diyos kaniya, namulong nga magtod pa niya dili sayop ug dili sala ang pagkaon sa imong hinagoan, kay lagi ang balaang kasulatan nagaingon sumala sa mga pagtulun-an ni Moises nagaingon nga ayaw busali ang baba sa baka samtang nagiok sa trigo.

Ang pagpangalagad ngadto sa Diyos usa kini ka tahas nga espirituhanon, diin gidawat mo kini sa tibuok nimong kasing-kasing, sama sa pagdawat sa mga langitnong gasa nga gipiyal sa Diyos kanato, matod pa sa Diyos gihatag kini niya nga walay bayad busa imo usab kining ipa-ambit niadtong mga naninahanglan nga walay bayad.


Ang balaang kasulatan nagaingon kun mangayo ka ug bayad diha sa pagtuman nimo sa kasugo-an sa Diyos dinhi sa yuta nan wala kana unyay katungod sa pagpangayo ug bayad inig-abot nimo didto sa iyang gingharian sa langit. Usa lamang kini ka pagmatuod mga igsoon nga lisod tinuoray ang pag-agi ngadto sa dalan paingon sa gingharian sa langit, nan mas ilabi na unya kun ikaw adunay tahas nga gihatag sa Diyos nga sarang nimong pagatumanon kay ang matag tahas nga iahatag sa Diyos adunay gayud kini mga katumbas pagsulay.

Walay lain natong kadangpan mga igsoon mao ra gayud ang mga pag-ampo, kay matod pa mosamot kadaghan ang mag pagsulay kun ikaw moatras sa kasugo-an, busa walay lain natong mahimo mao ra gayud ang pag-ampo, pagbalaan sa kaugalingon ug mga paghalad diha sa mga misyon ug mga bulohaton nga balaan.


No comments:

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo Niño