Saturday, March 3, 2012

Pag-ampo Sa Pagpasalamat

ROMA 1:8~15

8 Una sa tanan, nagpasalamat ko sa akong Diyos pinaagi ni JesuCristo tungod ninyong tanan: ang inyong pagtoo giila sa tibuok kalibotan. 9 Ang Diyos nga akong gialagaran pinaagi sa pagwali sa Maayong Balita sa iyang Anak, saksi nga naghandom ko ninyo sa akong pag-ampo sa tanang panahon. 10 Sa kanunay nag-ampo ko nga kon buot siya, tugtan ko niya sa pagduaw ninyo. 11 Naghigwaos ko sa pagpakigkita ninyo ug pagpaambit og mga espirituhanong panalangin aron paglig-on ninyo. 12 Sa ingon, magdasigay ta sa pag-ambitay sa pagtoo nga atoang tanan.
:

13 Kinahanglang mahibawo mo, mga igsoon, nga sa makadaghan naglaraw ko sa pag-anha ninyo. Apan hangtod karon napugngan ko. 14 Ang akong tuyo mao ang pag-anig mga bunga gikan ninyo. Kini pod ang gihimo nako sa ubang nasod. MaGriyego o langyaw, edukado o ignoranti, akong giisip nga may katungdanan ko sa tanan. 15 Mao nga dako ang akong tinguha pagpalambo sa Ebanghelyo diha sab ninyo, mga Romano.


PAGPAAMBIT SA MENSAHE:


Ang maong ebanghelyo maoy pagpasabot lamang diha dia sa atong pag-ampo ngadto sa Diyos nag makagagahom. Ang pag-ampo maoy atong komunnikasyon ngadto sa Diyoss diin pinnaagi sa atong pagtuo diah sa pagbalaan sa atong huna-hauna ug kasingkasing nan mamati ang Diyos kanato.

Natod pa diah sa ubang pulong sa Diyos Amahan walay pag-ampo dinhi sa babaw sa kalibutan nga wala niya madungog, ang tanan nga mga pag-ampo dinhi sa ibabaw sa kalibutan ang tanan nga pag-ampo sa tanang katawhan iyang nadungog apan dili ang tanan makadawat sa iyang grasya ug panalangin tungod kay kadaghanan sa nagaampo anaa lamang sa tumoy sa ilang dila ug wala magsumikad sa ilang kasing-kasing ug huna-huna.

Diha sa imong pangliya sa Diyos, mas maayo nga ikaw laamng ug ang Diyos ang mahibalo, ayaw pag-awat niaang uban nga nagampo diah sa daplin sa dalan aron masaksihan sa tanang mga katawhan, mas maayo nga diha sa imong pag-ampo manirado ka sa imong kuwarto luhod atubangan as altar, ibayaw ang imong kamot ug panagliya ngadto sa Diyos ug kun mahimo hilaki ang kalooy sa Diyos.




No comments:

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo NiƱo