Tuesday, July 31, 2012

Si Jesus Ang Kahayag Sa Kalibutan

JUAN 8:12~20

• 12 Miingon si Jesus, “Kahayag ko sa kalibotan. Maiya sa mosunod nako ang kahayag ug kinabuhi. Dili na sila maglakat sa kangitngit hinuon, makapanag-iya sa kahayag ug kinabuhi.” 13 Mitubag ang mga Pariseo, “Karon, nagsulti ka sa imong kaugalingon. Ang imong pagsaksi walay kapuslanan. 14 Mitubag si Jesus, “Bisan pag misaksi ko sa akong kaugalingon, tinuod ang akong gisulti, kay nasayod ko diin ko gikan ug asa ko padulong. Apan wala mo masayod diin ko gikan ug asa paingon.

15 Naghukom mo sa tawhanong paagi, apan dili ko mohukom ni bisag kinsa. 16 Kon maghukom ko, matinud-anon ang akong hukom, kay wala ko mag-inusara kondili, nag-uban nako ang akong Amahan nga nagpadala nako. 17 Nasulat sa inyong balaod nga tinuod ang gisulti kon may duha ka saksi. 18 Nagsaksi ko sa akong kaugalingon ug nagsaksi sab nako ang Amahan nga nagpadala nako.”

19 Nangutana sila, Hain ang imong Amahan?” Mitubag si Jesus, “Wala mo makaila nako ni sa akong Amahan. Kon nakaila pa mo nako, nakaila sab mo sa akong Amahan.” 20 Gisulti ni Jesus kining tanan samtang nagtudlo siya sa dapit sa templo diin gidawat ang mga halad. Apan walay midakop niya, kay wala pa moabot ang iyang panahon.

PAGPAAMBIT SA MENSAHE:

Ang maong ebanghelyo maoy pagpasabot lamang nga ang atong Diyos nagpadala ug manluluwas sa kalibutan pinaagi diha sa iyang bugtong anak aron sa pagpaila sa iyang kabubut-on ug kasgo-an diin pinaagi kang Jesu Cristo ug pinaagi sa atong dakong pagtuo sa anak sa Diyos adunay dakong kahayag diha sa dalan nga atong subayon paingon sa kinabuhing dayon.

Usa laamg ang Diyos, apan tulo ka personas, Ang amahan ang anak u gang espiritu santo sa kaamtuoran, aiangon nga milanbay an ang panahun ni Moises diin iyang gipasabot ang kasugo-an sa Diyos Amahan ug mao kini ang gitawag na unang siglo, ug milabay na usab ang ikaduhang siglo diin nagpakatawao ang anak sa Ddiyos, nga siJesu Cristo ug maoy gisangyaw a mag unang apostoles n iCristo ug diha niining panahunaania na kita sa ikatulong siglo ang siglo sa espiritu santo sa kamatuoran ang atong kataposang manlalaban.

Kataposan sa ato pa wala na magsusunod, kataposan sa ato pa mao nakini ang panahun diin hapit na maghari ang atong Diyos Jesu Cristo, Ug pinaagi sa espiritu santo sa Diyos gipasabot sa tanan mga katawhan ang ilang kasugo-an ug kabubut-on pinaagi sa mga propeta niining bag-ong panahun. Si Jesu Cristo miingon diha sa iyang mga giya ngadto sa iyang pinling katawhan, You cannot appreciate the beauty of my mercy unless you experience the misery of sin, Dili nimo masinati ang kaanindot sa akong kalooy kun wala ka makasinati sa maga kalisod tungod sa imong mga sala.

He that refuses to pass through the door of my mercy will have to pass through the door of may justice. Siya nga nagdumili sa pag-agi sa pultahan sa akong kalooy moagi gayud sa pultahan sa akong hukmanan. Juan 14:6 nagaingon Ako ang dalan ang kamatuoran u gang kinabuhi, Walay moadto sa akong Amahan kundili moagi kanako.

No comments:

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo Niño