Monday, August 8, 2011

Dili Kamo Makaadto Sa Akong Adto-an

JUAN 8:21~30



21 Si Jesus misulti pag-usab, “Molakat ko, ug bisag mangita mo nako, mangamatay mo sa inyong sala. Dili mo makaadto sa akong adtoan

22 Busa, ang mga Judio natingala, “Nganong miingon siya nga dili ta makaadto sa iyang adtoan? Magpakamatay ba siya?” 23 Apan si Jesus miingon, “Gikan mo sa ubos, apan ako, sa taas. Gikan mo ining kalibotana. Ako, dili. 24 Busa, gisultihan tamo nga mangamatay mo sa inyong sala, kon dili mo motoo nga ako mao Siya.”

25 Nangutana sila, “Kinsa ka diay? Mitubag si Jesus, “Gisulti ko na sukad pa sa sinugdan, 26 Daghan kog ikasulti ug ikahukom batok ninyo. Apan matinud-anon ang nagpadala nako. Ang nadungog ko gikan niya akong gisangyaw sa kalibotan.
27 Wala sila makasabot nga ang iyang gihisgotan mao ang Amahan.

28 Miingon si Jesus, “Kon inyo nang iisa ang Anak sa Tawo, masayran ninyo nga ako mao Siya. Wala koy mabuhat sa akong kaugalingon, apan nagsulti ko sumala sa gitudlo kanako sa akong Amahan. 29 Ang nagpadala nako uban. Wala ko niya pasagdi nga mag-inusara, kay buhaton ko ang makapahimuot niya.” • 30 Sa pagsulti ni Jesus sa ingon, daghan ang mitoo niya.

PAGPAAMBIT SA MENSAHE:

Ang maong ebanghelyo maoy pagpasabot lamang nga diha unya sa pagbalik ni Jesu Crsito sa iyang Amahang Diyos maoy usa ka kadaogan ngadto sa tahas nga gisangon sa iyang Amahang Diyos. Pilipos 2: 8 nagaingon diha na kainiya ang kinaiyahan sa usa ka Diyos, , apan wala niya maghuna-huna pagpakigtupong sa Diyos pinaagi sa kusog kundili sa iyang kaugalingong kabubut-on iya kining gibiyaan, Ug gisul-ob niya ang kinaiya sa usa ka sulogoon.

Natawo siya sama kanato ug makita siya ingon nga tawo . Nagpakaubos siya ug nagmasinugtanon hangtod sa kamatayon ang iyang kamatayon sa krus. Tungod niini gituboy siya sa Diyos ngadto sa kinatas-ang dapit sa kalangitan ug gihatagan siya ug ngalan labaw sa tanang ngalan. Busa mangluhod ang tanang binuhat nga atua sa langit ug sa yuta ug sa ilalom sa yuta sa pagpasidungog sa ngalan ni Jesu Cristo.

Nagpasabot almng ang Diyos Jesu Cristo nag as iay unyang paghiabalik sa langit mao ang kadaugan sa kinatibuk-ana niyan tahas ug aron kitan mga katawahan ga dili mahiadto sa silotsa kalayo as impyerno atong isul-ob ang kiyahan sa iyos espiritu sanato diin anaa ang pagkamanindawato u gang pagpaubos u gang kanunay nag mag pag-ampo, diin diha unya sa pagsaka niya a langit ug hangtod sa iayng paghibalik dinhi as yuta alang sa katapoasng paghukom ang balaang kasulatan nagasugo hayud sa paglikay skanatong tanan sa pagpakasala, sa pagpuasa sa mag kasal-anan ug puy-an ta ang kianubhi ang lklangyaw niinin gkalibutana apan ha-om didto sa iyang ginharian.

Diah sa auabngaplong sa Diyos nagaingon ngakun Gusto nimo nga himayaon ug daygon didto sa gingharian sa langit nan puy-I ang kinabuhi nag puno sa pagpaubos puno sa pagamaindaawton ug pagdawat sa mag aksakitan ug mag paglutos pas-ana ang imong krus sa kinabuhi ug sunod sa mag pagtulon-an nga gisangyaw ni Jesu Cristo, kay bulahan ka nga nakaambit diah sa mag kasakitan ni Jesu Crito sa krus kay makaambit ka usabsa himaya sa iayng pagkabanhaw didto sa iyang ginghariaan sa langit.


No comments:

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo Niño