Monday, October 27, 2008

Si Jesus Ug Si Abraham

JUAN 8 : 48~57
48 Mitubag ang mga Judio, “Dili ba, tinuod man ang among giingon nga Samariyanhon ka ug giyawaan?” 49 Si Jesus mitubag, “Wala ko yawai. Gipasidunggan ko ang Amahan ug inyo kong gipakaulawan. 50Wala ko mangita sa kaugalingong Himaya. May Usa nga nangita ini alang nako ug siya ang maghukom. 51Sa pagkatinuod sultihan tamo, ang magtuman sa akong pulong dili mamatay. 52 Miingon ang mga Judio, “Nahibawo na mi nga giyawaan ka. Namatay si Abraham ug ang mga propeta, apan nag-ingon ka, Ang magtuman sa akong pulong, dili mamatay!

53 Labaw ka ba sa among amahan, si Abraham, nga namatay ug sa mga propeta nga nangamatay sab? 54 Miingon si Jesus, “Kon naghimaya ko sa akong kaugalingon, wala niy bili. Gihimaya ko sa akong Amahan. Matud pa ninyo inyo siyang Diyos; 55 apan wala mo makaila niya. Nakaila ko niya. Kon moingon ko nga wala ko makaila niya, mabakakon ko sama ninyo. Apan nakaila ko niya ug gituman ko ang iyang pulong. 56 Si Abraham, ang inyong katigulangan, nagdahom nga makakita sa adlaw sa akong pag-abot. Dihang nakakita ug nalipay siya. 57 Dayon, miingon kaniya ang mga Judio, “Wala ka pay 50 anyos ug nakakita ka na ni Abraham?”


PAGPAAMBIT SA MENSAHE:

Ang maong ebanghelyo naghisgot kabahin ni Jesus ug ni Abraham diin nagduda ang mga Judio nga giyawaan si Jesus tungod sa dili ordinaryo nga mga pagpadayag niini. Ilabina ang kabahin sa mga unang tinawag sama kang Abraham diin miingon si Jesus nga ang nagatoo kaniya dili gayud mamatay.

Ang maong mga Judio wala gayud mahibalo kun kinsa gayud ang ilang gika-atubang diin siguro ang ubang Judio nahibalo apan dili gayud gusto nga motuo. Ang balaang kasulatan diha sa unang libro a Genesis nagaingon nga diha na si Jesus dihang gibuhat sa Amahan ang kalibutan, ug ingon man usab sa dihang milalin sila ni Moises gikan sa Ehipto paingon sa yuta sa mga saad nga mao ang Jerusalem diha na usab si Jesus miuban kanila, siya kadtong bato nga nagauban ug nagahatag ug mga kalan-aon ngadto sa mga katawhan ni Moises.

Si Abraham maoy unang mga katawhan sa Dios nga iyang pinili diin siya ang mangamahan sa daghang siyudad ug nasod ug siya usab ang giingnan sa Dios Amahan nga pagahatagan ug grasya ang iyang mga katawhan apan mag-agi una kini ug pagsulay diin sila mamahimong ulipon didto sa gawas sa ilang nasod sulod sa 400 ka tuig.

Dako ang katuyo-an sa Dios kang Abrahan gumikan kay sa iyang kaliwat magsumikad ang pag-abot sa anak sa Dios nga magpakatawo. Diin usa ka panag-ingnan ang pagpailob ni Abraham diha sa mga saad sa Dios diin bisan nahatagan siya sa gisaad sa Dios diin milabay una ang kapid-an ka mga katuigan nga milabay apan sa kanunay nagpadayon siya sa iyang hugot nga pagtuo ug pagsalig sa Dios.Usa kini ka pagmatuod nga ang pinili sa Dios dinhi sa yuta mag-agi gayud sa mga paglutos , pagsulay ug mga kalisod kay mao man kini ang nahitala diha sa kabubut-on sa Dios diin ang balaang kasulatan nagaingon nga kun gusto nimong mahimong tinun-an ni Jesus nan, kalimti ang imong kinabuhi , pas-ana ang imong krus ug sunod sa iyang mga pagtulon-an. Diin bulahan ka nga nawad-an ug kinabuhi diha sa pagtuman mo sa iyang kasugo-an kay mahatagan ka pa ug dugang kinabuhi, apan kun magdumili ka sa pagsunod kaniya sa kahadlok nga mawad-an ug kinabuhi , kawad-an ka na hinuon niini.

No comments:

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo Niño