Thursday, October 30, 2008

Wala Ako Makaila Ako Kaninyo

MATEO 7: 21~27
• 21 Dili ang tanang nag-ingon: Ginoo! Ginoo!, makasulod sa gingharian sa Langit kondili, ang nagtuman sa kabubut-on sa akong Amahan sa Langit. 22 May daghan unya nga moi-ngon anang adlawa: “Ginoo, Ginoo, dili ba, nagsulti man mi sa imong ngalan? Dili ba, naghingilin man mig mga yawa ug naghimog daghang milagro sa imong ngalan?” 23 Unya, sultihan ko sila sa dayag: Wala ko makaila ninyo, pahilayo nako, kamong mga daotan!

PAGPAAMBIT SA MENSAHE:

Ang maong ebanghelyo naghisgot diha sa pagtawag kanato sa Dios, apan dili ang tanan nga nagatawag kaniya Dios ko, Dios ko makasulod sa iyang gingharian kundili kadto lamang nagatuman ug nagasunod sa iyang kabubut-on. Nga sa ato pa mga igsoon pinasikad usab sa mga pulong sa Dios nagaingon siya nga ang iyang mga pinili, pagapili-an pa, diin sa kadaghan sa iyang mga pinili nga katawhan diin sama kini sa balas sa baybayon apan pipili pa lamang kahakop ang iyang natawag didto sa ganghaan sa gingharian sa amahan.

Matod pa sa Dios amahan nga ang akong pinili nga katawhan dili kay magalingkod lamang ug magpaabot sa pagbalik sa akong anak kundili sulayan ko gayod sila aron makita kun asa kutob ang pag-ila ug pagtahod nila kanako, diin sama sa bulawan nga ipaagi sa kalayo aron makita ang kapuro niini, nan ang mga pinili sa Dios pagasulayan usab pinaagi diha sa mag paglutos ug mga kasakitan aron makita ang ug mosidlak usab sila sama sa bulawan.

Diin makita unya sa Dios nga luyo sa pagsuway nga atong naagian, diin maisugon kang nagpabilin sa pagluhod ug pagdupa diha sa iyang atubangan nan makita ug mosidlak usab ikaw sama sa bulawan diha sa iyang atubangan, nan makapamalandong kita asa man dapita sa lawas sa tawo ang mosidlak sama sa bulawan diha sa pagsunod nato sa kabubut-on sa Dios? Ang mga pulong sa Dios nagaingon, wala unta akoy matagaan sa akong gasa kun gitan-aw ko pa ang atong pagkamasalaypon, apan kay lagi gitan-aw ko man usab ang kaputli ug katim-os sa inyong kasing-kasing nan aduna gayud akoy matagaan sa akong mga gasa. Sa ato pa mga igsoon diha diay sa atong mga kasing-kasing makita ang kaputli ug katim-os , diin moihag man unya ang panagway sa Dios diha sa atong kasing kasing pinaagi sa pagsunod nato kanunay sa iyang
kabubut-on.

No comments:

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo Niño