Monday, April 21, 2008

Ang Sambingay Mahitungod Sa Dakong Kumbira

LUCAS 14: 15 ~ 24

15 Sa pagkadungog niini sa usa sa mga nanaglingkod tambong sa kan-anan, siya miingon kaniya, "Bulahan ang magakaon didto sa gingharian sa Dios!" 16Apan si Jesus miingon kaniya, "Dihay usa ka tawo nga midalit ug dakung kombira, ug daghan ang iyang gidapit. 17Ug sa panahon na sa kombira, ang mga dinapit iyang gipaadtoan sa iyang ulipon ug giingnan, `Umadto na kamo, kay ang tanan andam na.`

18Apan silang tanan nga nanagkahiusa misugod sa pagpamalibad. Ang nahauna miingon kaniya, `Nakapalit akog uma, ug kinahanglan nga adtoon ug tan-awon ko kini; hangyoon ko ikaw nga pasayloa lang usa ako.` 19Ug ang usa miingon, `Nakapalit akog lima ka pares nga baka, ug moadto ako aron sulayan ko sila; hangyoon ko ikaw nga pasayloa lang usa ako.` 20Ug may laing usa pa nga miingon, `Bag-o lang ako nga nakapangasawa, busa dili ako makaadto.`

21Unya ang ulipon mipauli ug gisugilon niya kini sa iyang agalon. Ug uban sa kasuko ang tagbalay miingon sa iyang ulipon, `Dumali ka sa pag-adto sa mga kadalanan ug mga agianan sa lungsod, ug dad-a dinhi ang mga kabus ug ang mga pungkol ug ang mga buta ug ang mga piang.` 22Ug unya ang ulipon miingon, `Agalon, nahimo ko na ang imong gisugo, ngani aduna pay kasudlan.`

23Ang agalon miingon sa ulipon, `Umadto ka sa kadalanan ug sa kakoralan, ug pilita ang mga tawo sa pag-anhi dinhi aron mapuno kining akong balay. 24Kay sultihan ko kamo, nga walay bisan usa niadtong mga dinapit nga makatilaw sa akong kombira.`"

PAGPAAMBIT SA MENSAHE

Ang maong ebanghelyo nagpasabot sa kahimayaan sa gingharian sa langit diin kini giandam niadtong mga tawo nga pinili sa Ginoo, labina niadtong mga tawo nga pinatikan sa espiritu santo. Apan daghan ang gitawag sa Dios diin nahimo na lamang ikaduha nga prayuridad ang Dios diha sa ilang kinabuhi diin linga na kaayo sila sa mga tawhanon nga kailibgon ug sa tawhanon nga bahandi, diin gipaka-Dios na nila ang ilang kaugalingon kay anaa na man kanila ang tanan dinhi sa ibabaw sa kalibutan.

Nakalimot sila nga dili kini ang tinuod nilang pinuy-anan diin sa higayon nga motaliwan kana sa kalibutan nan mabiyaan mo man ang imong mga bahandi nga iya sa yuta , ug diin kun ang imong bahandi ania ra dinhi sa yuta nan diri kara usab kutob. Mas maayo nga adunay kay bahandi nga langitnon diin mao kini ang imong ipakita sa Dios inig-abot na sa adlaw sa panudya. Kay unsa may maayo sa tawo nga sa pag-abot dinhi sa kalibutan wala man siya dala bisag unsa, ug diin sa mobiya na siya dinhi sa kalibutan, wala man gihapon siya madala nga kalibutanon nga bahandi.

Susama sa ebanghelyo nga diin sa gipanawag na sila sa Dios alang sa pag-andam sa ilang kalag ug espiritu para sa himaya sa Dios wala gayuy niduol ug nagpatalinghug, mas maayo pa diay kadtong mga katawhan nga way mga materyal nga bahandi kay anaa kanunay ang Dios diha a ilang mga dughan. Ipahari gayud si Jesu Cristo diha sa atong tagsa-tagsa ka kasing-kasing aron sa higayon nga tawgon ka na sa Dios ngadto sa laing kalibutan, walay kitay angay kawid-an ug walay angay kahadlokan kun andam ka na sa pag-atubang kaniya.

No comments:

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo NiƱo