Wednesday, May 14, 2008

Si Jesus Ang Maayong Magbalantay

JUAN 10: 7~21

7Busa si Jesus miusab pag-ingon kanila, "Sa pagkatinuod, sa pagkatinuod, magaingon ako kaninyo, nga ako mao ang pultahan alang sa mga karnero. 8Ang tanan nga nahianhi una kanako, sila mga kawatan ug mga tulisan, apan ang mga karnero wala magpatalinghug kanila. 9Ako mao ang pultahan; kon adunay mosulod agi kanako, siya maluwas; ug siya mosulod ug mogula ug makakaplag siyag masibsib. 10Ang kawatan moanha aron lamang sa pagpangawat ug pagpatay ug paglaglag. Ako mianhi aron sila makabaton ug kinabuhi, ug sa pagpakabaton niini sa madagayaon gayud.

11Ako mao ang maayong magbalantay sa mga karnero. Ang maayong magbalantay sa mga karnero magahalad sa iyang kinabuhi sa pagpakamatay alang sa mga karnero. 12Ang sinuholan lamang ug dili magbalantay sa mga karnero, ni kinsa ang mga karnero dili iyang kaugalingon, inigpakakita niya sa lobo nga magsingabut, kini siya mobiya sa mga karnero ug mokalagiw; ug sila pagatangagon sa lobo ug pagapatibulaagon. 13Siya mokalagiw kay siya sinuholan man lamang ug walay kahangawa alang sa mga karnero. 14Ako mao ang maayong magbalantay sa mga karnero. Ako nakaila sa mga ako, ug ang mga ako nakaila kanako,

15maingon nga ang Amahan nakaila kanako ug ako nakaila sa Amahan. Ug igahalad ko ang akong kinabuhi sa pagpakamatay alang sa mga karnero. 16Ug ako adunay ubang mga karnero nga dili sakop niining torila. Kinahangian pagamandoan ko usab sila, ug sila magapatalinghug sa akong tingog. Ug usa ra unya ang panon, ug usa ang magbalantay. 17Ako gihigugma sa Amahan sa katarungan nga mao kini: kay ako magahalad man sa pagpakamatay sa akong kinabuhi, sa paghalad niini aron mabawi ko ra usab unya.

18Walay tawo nga makakuha niini gikan kanako, hinonoa ginahalad ko kini sa kinaugalingon kong pagbuot. May kagahum ako sa paghalad niini, ug may kagahum ako sa pagbawi niini. Kining maong sugo nadawat ko gikan sa akong Amahan." 19 Ug nahitabo na usab ang pagkasumpaki sa mga Judio tungod niining mga pulonga. 20Daghan kanila ang nanag-ingon, "Kini siya giyawaan ug nagsalimoang. Nganong mamati man kamo kaniya?" 21Ang uban nanag-ingon, "Kining mga pulonga dili iya sa giyawaan. Makahimo ba ugod ang yawa sa pagpabuka sa mga mata sa buta?"

PAGPAAMBIT SA MENSAHE:

Ang maong ebanghelyo nagbutyag sa mga katOyu-an ni Jesu Cristo diin siya gipadala dinhi sa Amahan isip manluluwas kanatong tanan, Bisan diha sa atong mga kasaypanan apan hinunu-a wala kita anhi-a para silotan. Dako ang gugma sa Dios Amahan kanato diin iyang gibuhis ang kinabuhi sa iyang bugtong anak aron sa pagluwas kanatong tanan. Pinaagi sa pagpalansang mismo ni Jesu Cristo didto sa krus maluwas kitang tanan nga mitoo ug midawat kaniya.

Siya ang gitahasan sa Amahang Dios sa pagbantay kanatong tanan. Diin lahi ang pamaagi sa Dios sa iyang nga pagbantay diin siya nakig-uban kanato ug mipakita sa hiyas nga angay himoong sumbanan sa iyang mga katawhan kanatong tanan. Nagpaubos siya sa iyang kaugalingon daw sama sa ulipon nga nagsilbi sa iyang mga sumusunod diin iyang gipakita ang mga hiyas nga langitnon diin maoy gikahimut-an sa Dios Amahan.

Si Jesu Cristo mao ang magbalantay sa mga karnero diin bisan kadtong isa ka buok nga nahisalaag pagaantusan gayud ug pangita ug ibalik sa grupo sa iyang mga binantayan. Ginaingon diha sa balaang kasulatan nga walay moadto sa Dios Amahan kundili moagi kang Jesu Cristo. Diin si Jesu Cristo mao ang sinugdanan ug ang katapusan. Ipahari si Jesus diha sa atong tagsa-taga ka kasing-kasing aron kita maluwas ug sa kanunay magbalaan pinaagi sa pagsul-ob sa mga hiyas nga iya sa Dios sama sa pagpaubos, pagpasensya, pagpasakit ug batunan ang tumang kabugnaw sa huna-huna sa pulong ug sa buhat.

No comments:

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo NiƱo