Tuesday, March 25, 2008

Mga Panan-awon Ni Pablo

2 CORINTHO 12: 10

1 Kinahanglan ko ang pagpasigarbo; ug bisan pa nga walay makuha gikan niini, hisugatan ko pa ang mga panan-awon ug mga pinadayag gikan sa Ginoo. 2Nakaila ako ug tawo nga anaa kang Cristo nga napulo ug upat ka tuig na karon gisakgaw dala ngadto sa ikatulong langit (kon diha ba siya sulod sa lawas o sa gawas, wala ako masayud, ang Dios mao lamang ang nasayud). 3Ug ako nasayud nga kining tawhana gisakgaw dala ngadto sa Paraiso (kon diha ba siya sulod sa lawas o sa gawas, wala ako masayud, ang Dios mao lamang ang nasayud)

4ug didto iyang hingdunggan ang mga pamulongpulong nga dili arang malitok, nga ginadili ang paglitok sa tawo. 5Kining tawhana ipasigarbo ko, apan sa akong kaugalingon ako dili magpasigarbo gawas sa akong mga kahuyang. 6Ngani, kon buot pa ako magpasigarbo, ako dili maisip nga boang sanglit magasulti man ako sa tinuod. Apan nagalikay ako niini aron walay bisan kinsa nga magaisip kanako nga labaw pa kay sa akong pagkamao sibo sa iyang makita kanako o sa iyang madungog gikan kanako.

7Ug aron ako dili makapasulabi sa pagkahimuot tungod sa kadaghan sa mga pinadayag kanako, ako gihatagan ug tunok dinhi sa lawas aron lagi dili ako magpasulabi sa pagkahimuot. 8Sa makatulo nangamuyo ako sa Ginoo mahitungod niini, nga unta iyang kuhaon kini gikan kanako; 9apan siya nag-ingon kanako, "Ang akong grasya igo alang kanimo, kay ang akong gahum ginahingpit diha sa kahuyang." Sa ingon niana, labi pang igakalipay ko diay hinoon ang pagpasigarbo tungod sa akong mga kahuyang aron ang gahum ni Cristo magapandong kanako. 10Busa, tungod kang Cristo igakalipay ko ang mga kahuyang, mga pagbugalbugal, mga kalisdanan, mga paglutos, ug mga kasakitan; kay sa diha nga magamahuyang ako, magamalig-on man hinoon ako.

PAGPAAMBIT SA MENSAHE:

Ang maong mensahe nagpadayag sa mga panan-awon ni Pablo diha sa iyang mga kakulangon isip tinugyanan sa Dios sa pagsangyaw sa kamatuoran , diin gipasidaan na daan nga ang tawo usahay anaa ang kahuyang diha sa mga paglutos ug pagsulay kaniya ug maingon man usahay usab malig-on kita diha sa atong pagtulon-an o pagto-o nga gibarugan.

Miingon ang Dios diha sa iyang mga mensahe, “Bisan sa baba sa kamatayon luwason ko ikaw kun itugyan mo lang ang imong hingpit nga pagtoo ug tibook kinabuhi kanako”. Ni garas ni pilas ni usa ka lugas buhok walay mawala kanimo kun itugyan mo sa hingpit ang imong kinabuhi. Bulahan ang tawo nga nagasunod sa Dios ug nagtugyan sa hingpit sa iyang kinabuhi kay maiya ang hataas kinabuhi apan ang katawhan nga naggasunod kaniya apan nagdumili sa pagtugyan sa hingpit sa iyang kinabuhi, basin kawad-an niini

1 Corintho, 1: 28 nagaingon gipili sa Dios ang mga tinamay ug mga sinalikway, ug ang mga katawhan nga nagpakaubos sa ilang kaugalingon dinhi sa ibabaw sa yuta, diin sila maoy gitugyanan niya sa iyang mga langitnong kaalam, aron ang mga manggialamon, ug makinaadmanon dili makapasigarbo diha sa iyang kaugalingon. Kay matod pa sa balaang kasulatan walay gamit ang mga tawhanong kaalam didto sa gingharian sa Dios nga sa ato pa walay angay ipasigarbo diha sa atubangan sa Dios gawas lamang sa mga milagro nga iyang nahimo diha sa tagsa-tagsa nato ka kinabuhi.

Nga sa ato pa mga igsoon ang kalig-on sa pagsalig sa Dios maoy magahatag kanato ug kusog ug giya diha sa pagsangyaw niining tinago nga kamatuoran, kay ang Dios nagahatag ug panalangin niadtong iyang katawhan nga nagatuki ug nagasunod sa iyang balaang kasulatan. Kay ang tawhanon nga kahuyan gilig-on diha sa imong pagtoo ug panalangin sa espirito santo.

No comments:

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo NiƱo