Tuesday, March 4, 2008

Si Jesus Ang Kahayag Sa Kalibutan

JUAN 8: 12~20

12 Ug kanila si Jesus misulti pag-usab nga nag-ingon, "Ako mao ang kahayag alang sa kalibutan. Siya nga magasunod kanako dili gayud magalakaw sa kangitngit, hinonoa magabaton siya sa kahayag nga magahatag ug kinabuhi." 13Ug ang mga Fariseo miingon kaniya, "Ikaw mao ang nagahimog panghimatuod bahin sa imong kaugalingon; ang imong panghimatuod maisip nga dili tinuod."

14Si Jesus mitubag kanila, "Bisan tuod ako mao ang naghimog panghimatuod bahin sa akong kaugalingon, ang akong panghimatuod tinuod kay nahibalo man ako kon diin ako gikan ug asa ako padulong. Apan kamo wala nahibalo kon diin ako gikan ug asa ako padulong. 15Kamo nagahukom pinasubay sa tawhanong paagi; apan wala ako maghukom kang bisan kinsa. 16Ngani kon himoon ko man ang pagpanghukom, ang akong hukom tinuod kay dili man ako rang usa ang magahukom, kondili ako ug ang Amahan nga mao ang nagpadala kanako.

17Nahisulat diha sa inyong kasugoan nga ang panghimatuod sa duha ka tawo pagadawaton ingon nga tinuod. 18Ako usa nga nagahimog panghimatuod bahin sa akong kaugalingon, ug ang Amahan nga mao ang nagpadala kanako nagahimo usab ug panghimatuod bahin kanako." 19Busa nangutana sila kaniya, "Hain man ang imong Amahan?" Si Jesus mitubag nga nag-ingon, "Kamo wala makaila kanako o sa akong Amahan. Kon nakaila pa kamo kanako nakaila usab unta kamo sa akong Amahan." 20Kining mga pulonga gisulti ni Jesus didto sa tipiganan sa mga halad, samtang nagpanudlo siya sulod sa templo. Apan walay midakop kaniya kay wala pa man moabut ang iyang panahon.


PAGPAAMBIT SA MENSAHE:

Ang maong mensahe nagsaysay ug nagtuki sa kaagi ni Jesus sa iyang pagpakabuhi ning kalibutan isip yano o ordinaryo nga tawo. Diin ang mga manggialamon ug mga may tawhanon nga kaalam wala gayud mokalawat o modawat kaniya isip anak sa Dios Amahan ug Dios nga matuod. Kini nagpadayag lamang usab sa kasugo-an ug kabubut-on sa Dios Amahan kinsa gipanagna ng daan nga ang anak sa Dios pagasakiton ug pagadagmalan ug ilansang sa krus. Apan mabanhaw siya sa pag-ikatulo ka adlaw.

Si Jesu Cristo mao ang manunubos sa tanang katawhan sa kalibutan, diin kita nga mga katawhan nabanhaw usab dungan sa iyang pagkabanhaw, ug nalukat kita sa atong mga kasal-anan, diin ang Dios na ang tag-iya sa atong lawas ug kalag kay mahal ang paglukat kanato, lawas ug dugo sa bugtong anak sa Dios ang bugti sa atong mga kasal-anan. Apan wala magpasabot nga maglingkod na laman kita ug maghulat sa kataposang paghukom kundili atong isul-ob ang hiyas ni Jesu Cristo nga maoy hiyas sa Dios espritu santo, ug magkinabuhi kita nga mahadlukon sa Dios.

Puy-an nato ang kinabuhi nga tugob sa pag-ampo ,pagpasalamat, pagpasensya ug pag-antos. Himayaon nato kanunay ang Dios ug ato siyang himoong giya o gabay diha sa atong pagpaningkamot, pagpanarbaho ug sa atong mga pangandoy sa kinabuhi ug sa kanunay magpasalamat kita dili lang sa mga grasya apan hasta usab sa mga paglutos nga atong nasinati. Angay diay nga atong istoryahon ang Dios kanunay diha sa mga pag-ampo ug sa pagsimba ug angayan nga kalawaton nato ang lawas ni Jesu Cristo sa kanunay aron nga maglig-on ang atong kalag ug dili dag-on sa dautang espiritu.

No comments:

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo NiƱo