Tuesday, March 11, 2008

Gidaug Ni Jesus Ang Kalibutan

JUAN 16: 25~33

25 Gitudloan tamo pinaagig sambingay, apan moabot ang panahon nga dili na ko mogamit og mga sambingay. Mosulti ko ninyo mahitungod sa Amahan sa yanong paagi.
26 Anang adlawa mangayo mo sa akong ngalan unya, dili na ako ang mangayo sa Amahan alang ninyo, 27 kay ang Amahan mismo nahigugma ninyo tungod sa inyong gugma nako ug sa pagtoo nga gikan ko sa Amahan. 28 Kay gikan ko sa Amahan ug mianhi sa kalibotan; mobiya sab ko dinhi ug mobalik sa Amahan.”

29 Miingon kaniya ang iyang mga tinun-an: “Yano karon ang imong sinultihan ug dili na pinaagig sambingay! 30 Among nakita nga nasayod ka sa tanang butang bisag wala pay nangutana nimo. Busa, mitoo mi nga gikan ka sa Diyos.”
31 Mitubag si Jesus: “Mitoo ba mo! 32 Taliabot ang panahon, gani naabot na, kanus-a patibulaagon mong tanan, manguli mo sa tagsa tagsa ninyo ka panimalay ug biyaan ko nga mag-inusara. Apan dili ko mag-inusara, kay uban nako ang Amahan. 33 Gisulti ko kining tanan aron pinaagi nako magmalinawon mo, bisag masamok mo sa kalibotan. Kadasig! Akong gibuntog ang kalibotan.


PAGPAAMBIT SA MENSAHE:

Ang maong mensahe nagpasabot sa mga tahas ni Jesu Cristo dinh sa yuta diin dili na siya magsulti ug mga sambingay nga mga pulong ug ipadadayag niya ang kamatuoran diha sa iyang mga sumusunod o mga apostoles.

Kini nagpasabot lamang nga iya na kitang nalukat diha sa atong pagpakasala, diin diha sa pagpalansang niya sa krus mao na kato ang katapusan nga sugo sa iyang amahan diin siya mabanhaw sa ikatulo kaadlaw ug mosaka siya sa langit ug magalingkod sa too sa iyang amahan, diin siya pagailhon unya ug tahoron sa tanan nga ania sa yuta, ilawom sa yuta ug didto sa langit ug magasimba sila sa iyang ngalan nga Jesu Cristo.

Mao kini ang kadaugan ni Jesu Cristo sa iyang tahas nga gisangon sa Dios amahan kaniya, diin nidaug siya sa tanang pagsulay, ug bisan siya anak sa Dios nga matuod apan wala niya gamita ang iyang gahum, ug hinunua nagpakaubos siya diha sa iyang pagkatawo, diin siya nakiguban sa mga ultimo nga mga tawo ug mitudlo kanila sa kristuhanon nga pagtulon-an.

Mahal ang lukat kanato sa Dios Amahan mga igsoon diin gibuhis sa iyang bugtong anak ang iyang lawas ug dugo aron lang kita maluwas sa kalayo sa impiyerno. Nagpasabot lang kini nga gimahal kita sa Dios isip mga katawhan niya , ug diin iyang gitudlo ang dalan sa pagpuyo sa kristuhanon nga pagtulon-an, iyang gipasabot nga kun gusto nato ang mamahimong dako ug ranggo didto sa langit, nan kinahanglan nga magpuyo ka nga labing ubos dinhi sa yuta, kay gipanalanginan sa Amahan ang nagpakaubos sa iyang kaugalingon dinhi sa yuta ug ipataas niya kini didto sa langit.

1 comment:

Anonymous said...

Wlla natay Sala Kay giliwas nata. No Jesus Ang atonga maninga buhi tang ngaag pa ubos,

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo NiƱo