Monday, March 31, 2008

Duha Ka Kinaiya Sa Tawo

Roma 7 : 14~25

14 Nahibalo kita nga espirituhanon ang kasugoan, apan ako lawasnon ug gikabaligya aron maulipon sa sala. 15Dili ako makasabut sa akong kaugalingong panglihok. Kay dili ako mobuhat sa buot ko untang pagabuhaton; mao hinooy pagabuhaton ko ang butang nga ginadumtan ko. 16Ug kon maoy ginabuhat ko ang butang nga dili ko buot pagabuhaton, uyon ako nga ang kasugoan maayo. 17Sa ingon niana, dili na ako mao ang nagabuhat sa maong butang kondili ang sala nga nagalublob sa sulod nako.

18Kay nahibalo ako nga walay maayo nga nagapuyo sa sulod nako, nga sa ato pa, sa sulod sa akong lawas. Ania kanako ang pagtinguha sa maayo, apan dili ako makabuhat niini. 19Kay dili ako mobuhat sa maayo nga gitinguha ko; mao hinooy ginabuhat ko ang dautan nga wala ko tinguhaa. 20Karon, kon maoy ginabuhat ko ang butang nga wala ko tinguhaa, dili na ako mao ang nagabuhat niini kondili ang sala nga nagalublob sa sulod nako. 21Tungod niini nakita ko kini ingon nga usa ka balaod, nga sa dihang buot ko nang buhaton ang maayo, ang dautan duol kanako.

22Kay sa kinasuloran sa akong pagkatawo ginakalipay ko ang kasugoan sa Dios, 23apan dinhi sa mga bahin sa akong lawas nakita ko ang laing balaod nga nagapakig-away batok sa balaod sa akong salabutan ug nagahimo kanakong binihag ngadto sa balaod sa sala nga nagalublob sa sulod sa mga bahin sa akong lawas. 24Alaut ako nga tawo! Kinsay mopagawas kanako gikan niining lawasa nga iya sa kamatayon? 25Salamat sa Dios pinaagi kang Jesu-Cristo nga atong Ginoo! Busa, pinaagi sa akong salabutan ang ginaalagaran ko mao ang kasugoan sa Dios, apan pinaagi sa akong lawas ang ginaalagaran ko mao ang kasugoan sa sala.

PAGPAAMBIT SA MENSAHE:

Ang maong mensahe nagpasabot lamang nga ang tawo gibuhat sa Dios ubos sa lamdag sa espiritu santo, nga kita samtang nagkinabuhi pa niining kalibutan gimugna kita sa tulo ka aspeto, una tawhanon nga lawas, ikaduha ang atong kalag, ikatulo ang espiritu santo sa Dios nga diin maoy atong magbalantay diha sa kristuhanon ug dautan nga kahimuan. Inig kamatay na sa tawo ang tawhanon nga lawas mahibilin kini sa kalibutan, ang atong espirito maoy mobalik ngadto sa Dios ug magahulat sa katapusang paghukom ug ang atong kalag maoy maghulat as katapusang paghukom diin sul-oban kini sa Dios sa langitnong lawas inig-abot na sa katapusang paghukom.

Ang mensahe nag-ingon: unsaon man pagkahibalo sa Dios sa atong mga sala dinhi sa mga katawhan sa kalibutan diin daghan man kaayo kita, unsaon man nila paglista sa kada-adlaw...ang tubag... Ang ato diay nga espirito samtang nagakatulog kita maoy mogawas diha sa atong lawas ug moreport didto sa langit kabahin sa atong mga kasal-anan.

Kita nga mga katawhan sa Dios makasala gayud dili lamang sa buhat, kundili apil usab huna-huna ug sa pulong. Ang ebanghelyo nagpadayag sa diin mas madali buhaton ang ga tawhanon nga kailibgon o tawhanon nga mga binuhatan kay sa mga espirituhanon nga gimbuhaton. Kini nagkinahanglan lamang ug hugot nga pag-ampo , paghalad diin pangayoon sa Dios ang hugot pasaylo ug ang giya aron ang iya gayud nga kabubut-on maoy matuman.
:
Kay matod pa niadtong mga milagrosong kahimu-an nga akong nabasa mahitungod kan Stanley Villavecencio,sa Cebu City, diin siya na-coma ug tulo ka adlaw, diin nagpakita kaniya ang Dios Jesu Cristo ug misaysay kaniya sa iyang mga kasal-anan, ug naghisgot siya nga ang tanan sala bisan pa kadtong gitawag ug mga mortal sin, aduna kini kapasaylo-an diha atubangan sa Dios apan gikinahanglan lamang ang hugot nga pagbasal, apan midugang usab siya nga mapasaylo ka apan ang silot magpadayun diin dili kana mabutang sa impyerno kun dili makapaingon ka sa purgatoryo diin normal lang ang kainit ug hikawan sila sa pagpakakita a Dios hangtod ato silang mapasaylo diha sa atong mga kasal-anan.

No comments:

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo NiƱo