Sunday, January 20, 2008

Si Jesus Ug Si Pedro (Juan 21: 15~19)


15 Ug sa nakapamahaw na sila, si Jesus miingon kang Simon Pedro, "Simon, anak ni Juan, gihigugma mo ba ako labaw pa niini?" Siya mitubag kaniya, "Oo, Ginoo, nasayud ka nga gihigugma ko ikaw." Siya miingon kaniya, "Pakan-a ang akong mga nating karnero." 16Siya miingon kaniya sa ikaduha, "Simon, anak ni Juan, gihigugma mo ba ako?" Siya mitubag kaniya, "Oo, Ginoo, nasayud ka nga gihigugma ko ikaw." Siya miingon kaniya, "Tagda ang akong mga karnero."

17Ug siya miingon kaniya sa ikatulo, "Simon, anak ni Juan, gihigugma mo ba ako?" Ug gikasubo ni Pedro ang iyang pag-ingon kaniya sa ikatulo, "Gihigugma mo ba ako?" Ug siya miingon kaniya, "Ginoo, nasayud ikaw sa tanan; nasayud ka nga gihigugma ko ikaw." Si Jesus miingon kaniya, "Pakan-a ang akong mga karnero.

18Sa pagkatinuod, sa pagkatinuod, magaingon ako kanimo, nga sa batan-on ka pa, ikaw ra ang magbakus sa imong kaugalingon ug ikaw ra ang magbuot sa pagsuroysuroy bisan diin sumala sa imong gusto. Apan inigkatigulang mo na, pagatuy-oron mo ang imong mga kamot ug lain ang magabakus kanimo ug magadala kanimo sa dapit nga dili mo gustong adtoan."

19(Giingon niya kini aron sa pagpaila sa kamatayon nga pinaagi niini pagapasidunggan ni Pedro ang Dios.) Ug tapus siya makasulti niini, siya miingon kaniya, “Sumunod ka kanako”.

PAGPAAMBIT SA MENSAHE:

Ang mensahe nagpasabot sa pagka-sinaligan ni Simon Pedro sa mga pagtulon-an unya nga ibilin ni Jesu–Cristo sa maong apostoles, diin ang mahinundanon nga tugon o sambingay sa pag-bantay ug pagtagad sa mga karnero ni Jesu-Cristo nga mao ang mga dumodo-ong ug mga tinun-an ni Jesu-Cristo o mga unang Kristiyano niadtong panahuna.

Gipasidan-an na ni Jesu-Cristo si Simon Pedro sa pagpakaon kanunay sa iyang mga karnero sa mga espirutahanon ug bulawanong nga mga pagtulon-an ug himaya sa Dios diin maoy makapa-amuma o makapatambok sa tagsa-tagsa ka kalag sa tawo.

Gipadayag sa Dios ang iyang kasugo-an ngadto kang Simon Pedro, nga mao ang pagsangyaw sa maaayong balita diin gisugdan na kini Jesu-Cristo, magasuroy Simon Pedro sa upat ka suok sa tibook kalibutan samtang anaa pa siya sa walog sa mga buhi, ug sa higayun nga kuhaon na ang iyang hinulamang kinabuhi, himayaon siya didto sa Gingharian sa Dios Amahan tungod sa pagsunod niini sa kabubut-on ni Jesu-Cristo.


No comments:

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo NiƱo