Monday, February 25, 2008

Gisaad Ang Espiritu Santo

JUAN 14: 15~31

15 "Kon nahigugma kamo kanako, inyong pagatumanon ang akong mga sugo. 16Ug ako
mangamuyo sa Amahan, ug kamo iyang pagahatagan ug laing Manlalaban nga magapakig-uban kaninyo hangtud sa kahangturan, 17nga mao anag Espiritu sa kamatuoran, kang kinsa ang kalibutan dili makadawat tungod kay ang kalibutan dili man makakita kaniya ni makaila kaniya. Apan kamo nakaila na kaniya, kay siya nagapuyo man uban kaninyo, ug maanha siya sa sulod ninyo. 18 "Dili ko kamo pagabiyaan na daw mga ilo; ako mobalik ra kaninyo.

19Hamubo na lang ang panahon, ug unya ang kalibutan dili na makakita kanako, apan kamo makakita ra unya kanako. Tungod kay ako buhi, kamo usab mabuhi. 20Niadto unyang adlawa inyong masuta nga ako anaa sa akong Amahan, ug nga kamo ania kanako, ug nga ako anaa kaninyo. 21Ang nagabaton sa akong mga sugo ug nagatuman niini, kini siya mao ang nahigugma kanako; ug ang nahigugma kanako pagahigugmaon sa akong Amahan, ug ako mahigugma kaniya ug magapadayag sa akong kaugalingon ngadto kaniya."

22Si Judas (dili ang Iscariote) miingon kaniya, "Ginoo, naunsa ba nga anhi ka man kanamo magpadayag sa imong kaugalingon, ug dili hinoon ngadto sa kalibutan?" 23Si Jesus mitubag kaniya, "Kon kinsa ang nahigugma kanako, iyang pagabantayan ang akong pulong, ug ang akong Amahan mahigugma kaniya, ug moanha kami kaniya ug anha kamo mopuyo diha kaniya. 24Ang wala mahigugma kanako dili magabantay sa akong mga pulong; ug ang pulong nga inyong nadungog dili akong kaugalingon, kondili iya sa Amahan nga mao ang nagpadala kanako.

25 "Kining mga butanga gisulti ko kaninyo samtang ania pa ako uban kaninyo. 26Apan ang Manlalaban, ang Espiritu Santo, nga sa akong ngalan igapadala sa Amahan, siya mao ang magatudlo kaninyo sa tanang butang, ug magapahinumdom kaninyo sa tanan nga akong gikasulti kaninyo. 27Kaninyo ibilin ko ang kalinaw; kaninyo ihatag ko ang akong kalinaw. Hatagan ko kamo niini dili sama sa hinatagan sa kalibutan. Kinahanglan dili magkaguol ang inyong kasingkasing, ni magtalaw.

28 Nakadungog kamo kanako nga nag-ingon kaninyo, `Ako moadto, apan mobalik ra ako kaninyo.` Kon kamo nahigugma pa kanako, igakalipay unta ninyo nga ako moadto sa Amahan, kay ang Amahan labaw pa man kanako. 29Ug karon gisultihan ko kamo sa wala pa kini mahitabo, aron nga kon kini mahitabo na, managpanoo kamo. 30Dili na ako magdaghan pa ug sulti kaninyo, kay moabut na ang punoan niining kalibutana. Siya wala hinooy labut kanako, 31apan magabuhat ako sumala sa gisugo kanako sa Amahan, aron masayud ang kalibutan nga ako nahigugma sa Amahan. Panindog kamo, manglakaw na kita.

PAGPAAMBIT SA MENSAHE:

Ang maong mensahe naghisgot sa pagbalaan sa atong kaugalingon kanunay diha sa pagsunod sa kabubut-on sa Dios., diin matod pa ni Jesu Cristo iyang ibilin ang espiritu santo sa Dios sa matag usa kanato aron dili kita mag-inusara ug hinunu-a maga-uban siya kanunay kanato diha sa atong paglakaw. Ang espiritu santo maoy giya sa Dios kanato diha sa atong pagkinabuhi dinhi sa walog sa mga bihi, diin mao kini ang maghatag kanato ug mga Diosnon nga pamaagi diha sa atong pagpakabuhi.

Ginaingon diha sa mga mensahe nga ang espiritu santo nga anaa sa matag tawo maoy moreport ngadto sa Dios Amahan sa atong mga kalapasan sa matag-adlaw nga pagkinabuhi ug kini mahitabo sa matagpahulay o matagkatulog nato. Nga sa ato pa mao usab kini ang magpahibalo sa Dios sa atong pagkinabuhi dinhi sa kalibutan.

Inigtawag kanato sa kamatayon ang atong tawhanon nga lawas mobalik man sa abog ug mahabilin dinhi sa yuta, ang espiritu santo nga anaa kanato mobalik sa Dios ug ang atong kalag maoy maghulat sa pagbalik sa Dios aron maghulat sa iyang katapusan paghukom diin kini pagasul-oban sa espirituhanon nga lawas sa higayun nga matagaan sa himaya sa langit ug sa kinabuhi nga langitnon.

No comments:

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo NiƱo