Wednesday, July 16, 2008

Ang Pulong Ni Jesus Maoy Maghukom

JUAN 12: 44 ~ 50

44 Bisan pa ana si Jesus misulti, ug gani misinggit: “Ang mitoo nako wala lang magtoo nako kondili, niya nga nagpadala nako. 45 Ang nakakita nako nakakita sab sa nagpadala nako. 46 Mianhi ko sa kalibotan isip kahayag aron ang nagtoo nako dili magpabilin sa kangitngit.

47Kon may makadungog sa akong mensahe ug dili motoo, dili ko siya hukman. Mianhi ko dili aron pagsilot sa kalibotan kondili, aron pagluwas. 48 Ang mosalikway nako ug dili modawat sa akong pulong gihukman na: Ang pulong nga akong gisulti mohukom niya sa kataposang adlaw.

49 Wala ko magsulti sa kaugalingong gahom. Ang Amahan nga nagpadala nako nagtudlog unsay isulti ug unsaon ko pagsulti. 50 Nasayod ko nga ang iyang sugo kinabuhing dayon ug naghatag ko sa mensahe sumala sa gitudlo kanako sa Amahan.

PAGPAAMBIT SA MENSAHE:

Ang maong ebanghelyo naghisgot sa kaluwasan diha kang Jesus diin diha sa pagsangyaw niya sa kamatuoran maoy kabubut-on sa iyang Amahan, kay ang nakakita kaniya, nakakita sa Dios Amahan ug ang mitoo kaniya nagatoo usab sa Dios Amahan diin ang katuyu-an ni Jesus dinhi sa yuta mao man ang pagluwas kanato gikan sa mga sala ug dili ang pagsilot kanato.

Daghan na ang mga sinulat sa mga nag-unang mga propeta nga nagabatbat niini, diin ilang gisulti ang anak sa tawo pagasakiton, dagmalan ug yubiton, ug ingon man ilansang diha sa krus diin mao kini ang katumanan sa mga panagna aron nga kita nga iyang mga katawhan nga nagatuo ug wala motuo kaniya maluwas.

No comments:

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo Niño