Thursday, July 10, 2008

Nakita Si Kristo Diha Sa Panan-awon

GIPADAYAG 1 : 9 ~ 20

Ako, si Juan nga inyong igsoon, ug inyong kauban diha kang Jesus sa pakig-ambitay sa kasakit ug sa gingharian ug sa pag-antus. Ako didto sa pulo sa Patmos, tungod sa pulong sa Dios ug sa pagpanghimatuod mahitungod kang Jesus. 10Sa adlaw sa Ginoo diha ako sa Espiritu, ug gikan sa akong luyo nadungog ko ang usa ka makusog nga tingog nga daw trumpeta, 11nga nag-ingon, "Ang makita mo isulat sa usa ka basahon ug ipadala kini ngadto sa pito ka iglesia, sa Efeso ug sa Esmirna ug sa Pergamo ug sa Tiatira ug sa Sardis ug sa Filadelfia ug sa Laodicea." 12Unya miliso ako aron sa pagtan-aw sa nakigsulti kanako, ug sa akong pagliso nakita ko ang pito ka mga kandiliro nga bulawan;

13ug sa taliwala sa mga kandiliro nakita ko ang daw ingog anak sa tawo, nga sinul-uban sa hataas nga bisti, ug may bakus nga bulawan nga gibakus sa iyang dughan. 14Ang iyang ulo ug ang iyang buhok maputi sama sa maputing balhibo sa karnero, maputi sama sa nieve. Ang iyang mga mata sama sa kalayo nga nagasiga; 15ang iyang mga tiil sama sa tumbaga nga masidlak nga inulay daw sa hudno; ug ang iyang tingog sama sa dahunog sa daghang mga tubig. 16Sa iyang too nga kamot nagkupot siyag pito ka mga bitoon; gikan sa iyang baba nagagula ang usa ka mahait nga espada nga duhay sulab; ug ang iyang nawong sama sa Adlaw nga magasidlak diha sa labing kakusog.

17Ug sa pagkakita ko kaniya, natumba ako nga daw patay diha sa iyang tiilan. Apan gitapin-an niya ako sa iyang too nga kamot, ug miingon siya kanako, "Ayaw kahadlok; ako mao ang Sinugdan ug ang Katapusan, 18ug ang Buhi. Ako namatay, apan tan-awa, ako karon buhi hangtud sa kahangturan, ug ania kanako ang mga yawi sa Kamatayon ug sa Hades. 19Ug karon isulat mo ang imong nakita, sa mga butang karon ug sa mga butang nga magakahitabo unya. 20Mahitungod sa tinago nga kahulogan sa pito ka mga bitoon nga imong nakita diha sa akong toong kamot, ug sa pito ka mga kandiliro nga bulawan, ang pito ka mga bitoon mao ang mga manolunda sa pito ka mga iglesia, ug ang pito ka mga kandiliro mao ang pito ka mga iglesia.

PAGPAAMBIT SA MENSAHE:

Ang MAong ebanghelyo maoy pggpakita diha kang Juan sa umaabot diin gipakita niya sa Dios espiritu santo ang mga gimbuhaton diha sa iyang gingharian. Ang tanan nag nasinati ni Jesus Cristo dinhi sa yuta mao lamay pagsunod sa kabubut-on sa Dios Amahan ug agi usab ug katumanaan sa tanang mga panagna.

Kita nga nagasunod sa pagtulon-an sa Dios diin maoy atong himoon nga mga sumbanan ug pagtulon-an ang maong mga panan-awon ni Juan. Usa ka pagpadasig ang maong ebanghelyo kay nagpasabot kini nga matuod ang kinabuhi human sa kamatayon ug nga aduna pay atong paga-adtu-an human sa atong kamatayon.

Naghisgot ang maong ebanghelyo ug pito ka mga anghel ug pito ka iglisea, diin nagpasabot diha sa mga pagtulon-an nga mikuyanap dinhi sa kalibutan diin kina nagsumikad usab sa kabubut-on sa Dios ug diin ang maong mga anghel maoy mga espiritu santo sa kamatuoran nga magagiya diha sa mga nagdala sa kamatuoran sa iglisea nga ilang gibarugan.

Diin nagpasabot na usab daan ang balaang kasulatan nga dinhi sa kalibutan walay pagtulon-an nga makaluwas kanato ug dili ang tanan nga nagasangpit sa Dios maluwas kundili kato lamang nagatuman sa iyang kabubut-on

Nga sa ato pa mga igsoon ang tawo basta ania pa sa kalibutan pirmi gayud makasala diha sa mg plong sa huna-huna ug sa buhat, diin mas maayo nga sa kanunay ibalaan ang atong huna-huna ug kasing-kasing ug ang atong mga pulong diin ubanan sa kanunay ug hinay-hinay nga mga pag-ampo.

Diin bulahan nga malign-on ka diha sa mga pag-ampo ug maoy imong tuko diha sa pagsulay sa imong kinabuhi, kay matod pa sa balaang kasulatan ug sa mga mensahe sa Dios diha sa hinay-hinay ug kanunay nga pag-ampo mahimong posible ang imposible diin mamahimong hagkap ang mga pagsul;ay diha a imong kinabuhi.

No comments:

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo NiƱo