Thursday, July 31, 2008

Giasoy Ni Pablo Ang Iyang Pagkakabig

BUHAT 22 : 6 ~ 16

6 Apan sa nagkaduol na ko sa Damasco sa udtong tutok, may dakong kahayag gikan sa langit nga miputos nakog kalit. 7 Nalukapa ko ug nakadungog sa tingog nga nag-ingon, ‘Saulo, Saulo, nganong gigukod ko nimo?’ 8 Mitubag ko, ‘Kinsa ka, Ginoo?’ Miingon siya, ‘Si Jesus sa Nasaret nga imong gigukod.’ 9 Ang akong mga kauban nakakita sa kahayag. Nahadlok sila, apan wala makadungog sa tingog. 10Nangutana ko, ‘Unsay buhaton ko, Ginoo?’ Ang Ginoo mitubag, ‘Barog ug padayon sa Damasco diin sultihan ka sa imong buhaton.’ 11 Nabuta ko sa kahayag. Busa, giagak ko sa akong mga kauban padulong sa Damasco.

12 Didto nakigkita nako si Ananias nga matinud-anong nagtuman sa Balaod; inila siya sa tanang Judio nga nagpuyo didto. 13 Samtang nagbarog tupad nako, miingon siya, ‘Igsoong Saulo, maayo na ang imong mata.’ Niadtong tungora kalit kong nakakita ug gitutokan ko siya. 14 Miingon siya, ‘Gipili ka sa Diyos sa atong katigulangan nga masayod sa kabubut-on sa Labing Tarong; makakita ka niya ug makapaminaw sa iyang tingog. 15 Gikan karon maiya kang saksi sa katawhang pagano. Sultihi sila sa tanan mong nakita ug nadungog. 16 Ug karon, nganong magdugaydugay ka pa? Tindog ug pabunyag. Hugasi ang imong kasal-anan sa pagsangpit sa iyang Ngalan.’

PAGPAAMBIT SA MENSAHE:

Ang maong ebanghelyo maoy pagtagik diha sa mga kasugo-an sa Dios diin si Pablo nga kanhi-ay mao man si Saulo nga nagalutos sa pagtulon-an nga gibarugan sa mga apostoles ug mao usab ang gisangyaw ni Jesu Cristo nga pagtulon-an sa kamatuoran. Apan bulahan si Pablo kay luyo sa iyang mga paglutos pinili diay siya sa Ginoo diin gipasinati kaniya ang pagsulay agig pagtawag kaniya diin gibutahan siya sa makadiyot.

Usa kini ka pagtulon-an diin dili diay katiaw-tiawan kini nga iglisea nga atong gibarugan, diin klaro kaayo nga buhi ang Dios nga atong gisunod ug siya nga mituo ug misunod kang Jesus maiya ang kinabuhi nga walay kamatayon. Kay ginaingon diha sa balaang kasulatan, tawgon ko ang akong katawhan pinaagi sa balatian, kay mao lang kana ang paagi nga moluhod ug mosimba sila kanako labina kun ang ilang balatian wala nay kaayuhan diha sa mga tawhanon nga pagpanambal.

Angayan gayud diay nag pag-atiman sa atong kalag aron sa kanunay kini makakaon sa mga esirituhanon nga mga kalan-aon diin bulahan kun kini kuhaon na sa Dios ang mao natong kalag kay aduna ka na unya sarang ikaatubang sa amahan inig-abot sa adlaw sa panudya. Angayan gayud diay ang kanunay nga pagpangadye ilabina sa santos nga rosaryo ug ingon man ang pagpangalawat sa lawas ug dugo ni Jesus aron sa kanunay kita malimpyuhan diha sa mga kasal-anan.

No comments:

Holy Spirit of Blessed Mother of Mercy

Easter Greetings Of Holy Spirit of Sr. Santo NiƱo